Zamawiaj bieżące
i archiwalne wydania na:
UlubionyKiosk.pl
Portfolio

Budownictwo i wnętrza

Czas na Wnętrze
Magazyn Strona www

Czas na Wnętrze

Od inspiracji do realizacji

Profil redakcyjny

Czas na Wnętrze wyróżnia się w segmencie pism wnętrzarskich unikalną koncepcją połączenia wydania papierowego z e-dodatkiem (zamieszczanym co miesiąc na www.czasnawnetrze.pl) rozszerzającym publikowane reportaże o dodatkowe zdjęcia, filmy, spacery panoramiczne. E-dodatek zawiera także oferty rynkowe produktów zgodnych stylistycznie z wnętrzami prezentowanymi w reportażach. Podane też są informacje gdzie i za ile można te przedmioty kupić. W ten sposób realizowana jest dosłownie misja wskazywana przez tytułowe motto "Od inspiracji do realizacji". W reportażach pokazywane są wnętrza w różnych stylach, urządzone z estetycznym smakiem choć niekoniecznie drogo i z przepychem. W spójnej koncepcji pisma ważne znaczenie mają też inne działy, poświęcone tematyce design, sztuki, a także promujące określone produkty rynkowe w rubrykach Dossier, Dekor, Poradnik Kupującego czy Zakupowe pokusy.
Przejrzyj bieżące wydanie na stronie www.UlubionyKiosk.pl

.

Specyfikacja


Data publikacji: 2009
Nakład: 40.000 egz.
Periodyczność: miesięcznik (11 wydań w roku)
Objętość: ponad 200 stron
Format: 230×285 mm
Cena wyd. papierowego: 9,95 zł
Cena e-wydania: 5,30 zł

.

Czytelnicy


Płeć Wiek Wykształcenie
Mężczyźni: 8% 25 do 45 lat: 68% Wyższe: 80%
Kobiety: 92% <25 lat: 8% Średnie: 17%
>45 lat: 24% Podstawowe: 3%

- osoby wykańczające własny dom lub mieszkanie (inwestorzy indywidualni), samodzielnie decydujące o wielu sprawach,
- osoby modernizujące swoje mieszkanie lub dom,
- projektanci wnętz lub wykonawcy zainteresowani informacjami o nowych trendach i stylach.

.

Dystrybucja wydań


Wydania papierowe E-wydania (PDF) Wydania mobilne (iOS, Android)
Rozpowszechnianie: Rozpowszechnianie: Rozpowszechnianie:
25.150 egz.
19.880 egz.
16.843 pobrań aplikacji (na 03.08.2015.)

Sumaryczna liczba czytelników wszystkich wydań: 83.339

Uwaga. Uwzględnia się dwa parametry statystyczne:
- jeden egzemplarz papierowy ma 2,3 czytelnika,
- wydania mobilne pobiera co trzeci posiadacz aplikacji

.

Ekspansja wielokanałowa


Strona: czasnawnetrze.pl
UU: 200.000
PV: 500.000
Newsletter
Subskrybentów: 14.000
Facebook: FB.com/MagazynCzasNaWnetrze
Polubień: 76.610

.

Kontakt, Cennik, Mediakit


Iwona Fijewska
Szef Działu Marketingu i Reklamy 
22 257 84 93
iwona.fijewska@avt.pl
Małgorzata Cichecka
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
22 257 84 44
malgorzata.cichecka@avt.pl
Dorota Chrząszcz
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 
22 257 84 82
dorota.chrzaszcz@avt.pl
Iza Konikowska
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
22 257 84 75
iza.konikowska@avt.pl
Katarzyna Minda
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 
22 257 84 47
katarzyna.minda@avt.pl

Promocje

Aktualności

Iwona Kmita - nowa Redaktor Naczelna CnW

Iwona Kmita - nowa Redaktor Naczelna CnW

Czas na Wnętrze środa, 18 maja 2016
W maju b.r. funkcję Redaktor Naczelnej magazynu Czas na Wnętrze objęła Pani Iwona Kmita. Czytaj więcej
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 40 tytułów regularnych, w tym 23 miesięczniki i dwumiesięczniki, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.