Artykuły sponsorowane
Artykuły sponsorowane
Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to działania polegające na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami poprzez dostarczanie unikalnych, atrakcyjnych i przydatnych treści, które w sposób organiczny powodują interakcję i zaangażowanie czytelników.
Jako wydawnictwo, które specjalizuje się w wydawaniu tytułów dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach i dużym potencjale konsumenckim posiadamy ogromne doświadczenie w tworzeniu treści eksperckich takich jak artykuły sponsorowane w postaci poradników, recenzji, wywiadów, testów, raportów, porad eksperckich, które z powodzeniem wykorzystujemy w marketingu treści. Publikowanie angażujących i popularnych wśród czytelników treści zwiększa wiarygodność i pozycję naszych tytułów oraz sprzyja budowaniu długoterminowej relacji.
ONLINE
W naszych działaniach wykorzystujemy wszystkie dostępne kanały przekazu, w tym oczywiście wszystkie serwisy internetowe, fora, media społecznościowe oraz blogi branżowe, które umożliwiają nam szybkie rozpowszechnianie treści marketingowych. Dzięki temu udaje nam się przebijać przez reklamowy zgiełk w sieci tworząc treści dopasowane zarówno do potrzeb odbiorców jaki i zgodne z założeniami kampanii reklamodawców.
Istotnym zadaniem content marketingu jest również optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO). Publikowanie angażujących i popularnych wśród czytelników treści zwiększa wiarygodność i pozycję naszych stron w wynikach wyszukiwania oraz sprzyja budowaniu sieci linków prowadzących do danej witryny.
MOBILE
Nie ograniczamy naszych działań content marketingowych jedynie do tytułów drukowanych i portali internetowych - większość z nich kontynuujemy w naszych aplikacjach mobilnych, co pozwala na dotarcie do z informacją do pełnego przekroju nośników w ofercie AVT.
(przerzucenie treści z print, mozna poszerzyć treści o materiały, które nie zmieściły się w princie)