Custom publishing
Custom publishing
Zgodnie z definicją Custom publishing to narzędzie marketingowe, które wykorzystuje techniki wydawnicze w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej z zakresu pozyskiwania nowych klientów, budowania lojalności, zwiększania świadomości marki, ale również narzędzie komunikacji wewnętrznej.
To coraz popularniejsza praktyka marketingowa polegająca na rzetelnym przygotowywaniu treści reklamowych na zlecenie reklamodawcy. Jak wydawca z wieloletnim doświadczeniem zatrudniamy dziesiątki profesjonalnych redaktorów, którym tworzenie tego typu materiałów przychodzi z łatwością.
Przykłady: Canon, Nikon, Dodatki do BD, przygotowanie poradnika do druku dla firmy, kiedyś Manufaktura)
ONLINE
Custom publishing to coraz popularniejsza praktyka marketingowa polegająca na rzetelnym przygotowywaniu treści reklamowych na zlecenie reklamodawcy. Jak wydawca z wieloletnim doświadczeniem zatrudniamy dziesiątki profesjonalnych redaktorów, którym tworzenie tego typu materiałów przychodzi z łatwością.
Przykłady: fotografia mobilna e-book Fotopolis, artykuły na zlecenia na zewnątrz (BD, ZO, Fotopolis, APA)