Zobacz wszystkie

Aktualności

Niszowe tytuły Wydawnictwa AVT liderami w AppStore

Wydawnictwo AVT czwartek, 11 kwietnia 2013
Niszowe tytuły Wydawnictwa AVT liderami w AppStore

Spośród 32 tytułów z portfolio Wydawnictwa AVT Korporacja, w ciągu ostatnich 6 miesięcy, 12 pojawiło się w wersji na tablety. Po bardzo udanym debiucie wersji tabletowej Czasu na Wnętrze, do grona najczęściej pobieranych w kategorii Newsstand dołączyły Budujemy Dom, Elektronik, APA, Młody Technik, AUDIO, Magazyn T3, Live Sound, Estrada i Studio, Perkusista, Gitarzysta oraz Digital Camera Polska.

Prawdziwym hitem stał się Młody Technik który w dwa dni po publikacji został wyróżniony w App Store oraz wygenerował blisko 10.000 pobrań pojedynczego numeru, co stanowi 25% odbiorców wersji papierowej (przy 40.000 nakładu) – mówi współpracujący z wydawnictwem AVT Korporacja Paweł Moczulski z issuestand.com

Każdy z tytułów trafił nie tylko do czołówki Newsstand, ale także stał się niekwestionowanym liderem w swojej kategorii. Od debiutu pierwszego tytułu AVT w AppStore (Czas na Wnętrze), każdego dnia pobrania notują przynajmniej 2 tytuły z portfolio w kategorii Newsstand. Dzięki tak dobrym wynikom, Wydawnictwo AVT-Korporacja zajęło pozycję lidera w rankingu developerów aplikacji mobilnych (iPad) portalu Antyapps.pl w styczniu, ustępując jedynie Agorze w lutym i marcu 2013.

Możliwości, jakie dają wydania tabletowe naszych magazynów są wręcz nieograniczone. Korzystanie z nich to nie tylko wiedza i dużo merytorycznych wiadomości, to często także doskonała zabawa i sposób na spędzanie wolnego czasu. Dzięki temu reklamy zamieszczone  w takich magazynach dobrze kojarzą się naszym użytkownikom, są częściej klikane i lepiej zapamiętywane. No i największe wrażenie robi liczba odsłon poszczególnych numerów, która dochodzi do 500 000! To lepiej niż niejeden serwis internetowy, nie wspominając o wydaniach papierowych – mówi Szymon Narożniak, wydawca serwisów online wydawnictwa AVT Korporacja.

Wydania tabletowe czasopism to coś więcej niż wersja drukowana i zwykły pdf, który jest jej odzwierciedleniem. Duża część materiałów, które trafiają na tablet (ok. 20 proc.) to materiały przygotowywane specjalnie do tego wydania przez zespół redakcyjny. Są to m.in. dodatkowe galerie zdjęć, interaktywne panoramy, prezentacje produktów, materiały video. W ostatnim numerze magazynu Czas na Wnętrze w wersji tabletowej opublikowanych zostało blisko 400 zdjęć, które nie znalazły się w wersji papierowej. To prawie połowa wszystkich zdjęć w wydaniu. Dzięki rozszerzonym treściom czasopisma w wersji tabletowej osiągają bardzo wysoką oglądalność - numer styczniowy Czasu na Wnętrze zanotował 424 838 odsłony artykułów (tzw. content browsed).

Pozostałe

Działamy w segmentach rynku

Portfolio 2017

Czym możemy służyć

  • Reklama i promocja
    w specjalistycznych magazynach
  • Prezentacja
    w katalogu branżowym
  • Reklama i promocja
    w serwisach online
  • Wysyłka mailingowa
    do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.