Postanowiliśmy zwiększyć dostępność materiałów dodatkowych, nie rezygnując z dotychczasowego rozwiązania. Decyzję, czy nadal będziemy przygotowywać płytę, czy też zastąpimy ją prezentacją na stronie, pozostawiamy naszym Czytelnikom – mówi Zofia Malicka, p.o. redaktor naczelnej magazynu.
Do numeru dołączona jest specjalna ankieta, w której Czytelnicy mogą zdecydować, czy chcą nadal kupować magazyn z płytą, czy też skorzystać z bardziej uniwersalnej formy, jaką jest prezentacja na dedykowanej stronie. Każdy Czytelnik, który uzupełni ankietę i odeśle ją redakcji, otrzyma nagrodę w postaci dwumiesięcznej prenumeraty Czasu na Wnętrze.
Po podjęciu decyzji mieć (płytę w ręku), czy być (na stronie internetowej), czas na marcowy numer magazynu, a w nim pierwszy powiew wiosny! Dla tych, którzy stęsknili się za kolorami, dodatki w różnych odcieniach świeżej zieleni, a także meble i dekoracje inspirowane stylem pop-art. Ponadto, jak zawsze, reportaże z inspirujących wizyt w domach polskich i zagranicznych – tym razem w Wenecji i Moskwie.