Austriackie T3, które zadebiutowało 2 lutego, jest 22 międzynarodową edycją tego popularnego shoppingowo-lifestylowego tytułu.
Pierwsze na świecie wydanie T3 ukazało się w październiku 1996 roku w Wielkiej Brytanii. W ciągu kolejnych 15 lat stało się najwiarygodniejszym źródłem informacji o nowych technologiach w 22 krajach, w których ukazuje się na licencji wydawnictwa Future.
Polska edycja zadebiutowała w październiku 2009 roku, z każdym wydaniem zdobywając coraz szerszą rzeszę fanów i umacniając pozycję lidera segmentu magazynów lifestylowych poświęconych technologiom przyszłości.
W najnowszym numerze magazynu redakcja T3 przygotowała dla Czytelników dwie niespodzianki Marcowo - kwietniowe wydanie ukazało się w wersji z dwiema okładkami i w promocyjnej cenie. Przez najbliższe dwa miesiące Magazyn T3, dostępny w najlepszych kioskach i punktach sprzedaży prasy na terenie Polski, można nabyć za jedyne 4,99 zł.
Z każdym kolejnym wydaniem, redakcja rozbudowuje także kontent specyficzny dla rynku krajowego. Trzeci tegoroczny numer, który ukaże się 18 kwietnia, będzie zawierał większość testów przygotowanych przez polską redakcję dla sprzętu popularnego na rodzimym rynku.