Zobacz wszystkie

Aktualności

Znane i wybierane marki produktów wg. Pracowni Analiz Rynku Budowlanego

Budujemy Dom, BudujemyDom.pl piątek, 4 marca 2011
Znane i wybierane marki produktów wg. Pracowni Analiz Rynku Budowlanego

Pracownia Analiz Rynku Budowlanego (PARB), zaprezentowała najnowsze wyniki ankiet przeprowadzonych wśród członków Klubu Budujących Dom (KBD). KBD zrzesza czytelników miesięcznika Budujemy Dom, którzy aktualnie planują, projektują, budują, remontują bądź urządzają swój dom.

Ankiety PARB to rzetelna analiza i ocena znanych i preferowanych marek produktów budowlanych, przeprowadzana na grupie prawie 10.500 członków KBD. Ankietowani wybierają producentów materiałów z danego segmentu w dwóch kategoriach: znajomość marki oraz dokonany lub planowany zakup materiałów danego producenta. Wyniki najnowszych ankiet dotyczą: drzwi wewnętrznych, kominów i kolektorów słonecznych.

W segmencie drzwi wewnętrznych, w kategorii znajomości marki zwyciężyła firma Sokółka Okna i Drzwi, która uzyskała 66,2% głosów. Wysoką rozpoznawalńość, ponad 50% osiągnęły firmy: Urzędowski, Pol-Skone, Stolbud Włoszczowa i Porta W drugiej kategorii wyniki ankiety rozkładają sie w miare równomiernie. Prowadzi Porta (16,9%), za nią, z niewielką różnicą procentową plasują się Pol-Skone (13,9), Classen-Pol (13,3) oraz Sokółka Okna i Drzwi (13,1)

W przypadku kominów, w obu rankingach zdecydowanym liderem jest Schiedel - ma bez wątpienia największą rozpoznawalność marki, a co trzecia osoba budująca swój dom ma zamiar zastosować systemy kominowe tej właśnie firmy.

Najbardziej rozpoznawalną oraz najchętniej wybieraną marką kolektorów słonecznych jest VIESSMANN. Kolejne trzy firmy mają rozpoznawalność marki powyżej 50% (najpewniej również dzięki jej rozpoznawalności z produkcji systemów grzewczych) - są to Junkers-Bosch, Vaillant oraz Buderus. W czołówce obu rankingów znalazły się również firmy De Dietrich, Nibe Biawar, Immergas, Hewalex z wysokim wskaźnikiem rozpoznawalności marki.

Pracownia Analiz Rynku Budowlanego prowadzi badania przez cały rok. Co miesiąc, każdy członek KBD otrzymuje do wypełnienia ankietę sondującą jego opinię. Wyniki badania znanych i preferowanych marek produktów budowlanych publikowane są na stronie www.budujemydom.pl w zakładce Rankingi

Pozostałe

Logowanie

Działamy w segmentach rynku

Portfolio 2017

Czym możemy służyć

  • Reklama i promocja
    w specjalistycznych magazynach
  • Prezentacja
    w katalogu branżowym
  • Reklama i promocja
    w serwisach online
  • Wysyłka mailingowa
    do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.
Copyright © AVT 2020
Współpraca w zakresie SEO: Pozycjonowanie Poznań