Zobacz wszystkie

Aktualności

Polska edycja T3 już wkrótce w kioskach

T3 środa, 16 września 2009
Polska edycja T3 już wkrótce w kioskach

T3, najbardziej znany na świecie magazyn typu consumer electronics, wchodzi na polski rynek tytułów prasowych. Magazyn wydawany jest obecnie w 23 krajach, a pierwszy numer polskiej edycji trafi do kiosków w połowie października tego roku.

T3 to najpopularniejszy brytyjski magazyn lifestylowy i shoppingowy, skupiony na nowych technologiach. Na wyspach wydawany jest od roku 1996, a lokalne edycje trafiają do czytelników w 23 krajach, między innymi w Australii, Chinach, Francji, Włoszech, Portugalii, Rosji  oraz Arabii Saudyjskiej. Polska edycja skierowana będzie zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, dlatego w piśmie prezentowane będą różne spojrzenia na omawiane zagadnienia.

Magazyn T3 jest pismem z segmentu premium, charakteryzującym się bardzo wysoką jakością wydania i efektownymi fotografiami prezentowanych produktów. Jest tworzony z myślą o czytelnikach, dla których elektronika i najnowsze technologie mają równie duże znaczenie jak dobór ubrania, samochodu czy sposób spędzania wolnego czasu. T3 jest magazynem shoppingowym, rodzajem przewodnika dla konsumentów z silnymi akcentami lifestylowymi.

T3 jest pismem skoncentrowanym na produktach, które często określa się mianem „obiektów pożądania”. Pomagamy czytelnikom odnaleźć się w nowinkach technicznych na rynku, podpowiadamy co jest modne i stylowe, a wszystko to ilustrowane jest olśniewającymi zdjęciami. - mówi Michał Stępień, redaktor naczelny polskiej edycji T3. Tym co wyróżnia polskie wydanie to mocne ukierunkowanie na czytelników obydwu płci. Polskie T3 nie będzie pismem tylko dla mężczyzn. Zastępcą redaktora naczelnego jest kobieta, mamy świetny dział „Dom” i kobiecy punkt widzenia będzie bardzo dobrze widoczny.

Grupę odbiorców magazynu stanowią zarówno mężczyźni jak i kobiety w wieku 25-40 lat, dobrze zorientowani w nowościach rynkowych, dla których technologia stanowi element codziennego życia. Wydawca chce dotrzeć do konsumentów odgrywających znaczącą rolę w kreowaniu opinii o produktach i mających duży wpływ na decyzje zakupowe swego otoczenia.

T3 należy do brytyjskiego wydawnictwa Future, które w swoim portfolio ma około 100 tytułów o profilu określanym jako special interest i które wydawane są w 70 krajach. W Polsce magazyn będzie wydawany przez wydawnictwo AVT-Korporacja Sp. z o.o., które wydaje ponad 20 specjalistycznych tytułów. Polska edycja T3 trafi do kiosków w drugiej połowie października. Początkowy nakład wyniesie 40 000 egzemplarzy, a magazyn będzie dwumiesięcznikiem. Pismo będzie kosztowało 9,80 zł.

 

więcej informacji: www.magazynT3.pl

Pozostałe

Logowanie

Działamy w segmentach rynku

Portfolio 2017

Czym możemy służyć

  • Reklama i promocja
    w specjalistycznych magazynach
  • Prezentacja
    w katalogu branżowym
  • Reklama i promocja
    w serwisach online
  • Wysyłka mailingowa
    do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.
Copyright © AVT 2020
Współpraca w zakresie SEO: Pozycjonowanie Poznań