Zamawiaj bieżące
i archiwalne wydania na:
UlubionyKiosk.pl
Zobacz wszystkie

Aktualności

Czas na Wnętrze osiągnął największą dynamikę wzrostu przychodów reklamowych

Czas na Wnętrze wtorek, 9 sierpnia 2011
Czas na Wnętrze osiągnął największą dynamikę wzrostu przychodów reklamowych

Kantar Media Intelligence - wiodąca na polskim rynku firma monitorowania wydatków na reklamę w mediach - prezentuje dane o przychodach reklamowych dla segmentu ekskluzywnych magazynów wnętrzarskich (Tabela1).

TYTUŁ I - VI 2010 [zł] I - VI 2011 [zł] DYNAMIKA ZMIAN
2010/2011 [%]
ELLE DECORATION 3 076 000 2 947 480 96%
VILLA 3 038 144 1 802 868 59%
DOM I WNĘTRZE 5 077 266 5 366 863 104%
CZAS NA WNĘTRZE 1 116 200 1 634 875 147%
WERANDA 4 680 000 5 113 000 109%
DOBRE WNĘTRZE 7 209 104 6 618 060 92%

TABELA 1. Dane o przychodach reklamowych w segmencie ekskluzywnych magazynów wnętrzarskich (dane Kantar Media Intelligence)


Wykres przedstawia dynamikę zmian przychodów reklamowych w pierwszym półroczu 2011 r w odniesieniu do pierwszej połowy 2010 roku. Najwyższą dynamiką wzrostu (+47%) wyróżnia się magazyn Czas na Wnętrze. Nieznaczne wzrosty odnotowały magazyny Weranda (+9%) oraz Dom i Wnętrze (+6%). Natomiast spadek odnotowały pisma Elle Decoration (-4%), Dobre Wnętrze (-8%), a szczególnie duży spadek wystąpił w miesięczniku VILLA (-41%)

Pozostałe

Logowanie

Działamy w segmentach rynku

Portfolio 2017

Czym możemy służyć

  • Reklama i promocja
    w specjalistycznych magazynach
  • Prezentacja
    w katalogu branżowym
  • Reklama i promocja
    w serwisach online
  • Wysyłka mailingowa
    do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.
Copyright © AVT 2020
Współpraca w zakresie SEO: Pozycjonowanie Poznań