Zobacz wszystkie

Aktualności

Czas na Wnętrze 3 razy w konkursie GrandFront!

Czas na Wnętrze czwartek, 24 maja 2012
Czas na Wnętrze 3 razy w konkursie GrandFront!

Magazyn Czas na Wnętrze wzbogacił swoją kolekcję nagród w konkursie GrandFront o kolejne 3 sztuki zdobywając III miejsce w kategorii czasopism o domu i ogrodzie oraz 2 wyróżnienia w tej samej kategorii.

Informacja, iż wszystkie nasze zgłoszone okładki przeszły do etapu finałowego konkursu na najlepszą okładkę prasową roku 2011, była miłym zaskoczeniem, ale także potwierdzeniem, iż wybrany przez nas sposób prezentacji okładki wyróżnia magazyn i nadaje mu unikalny charakter – mówi Marta Siesicka, redaktor naczelna miesięcznika.

W poprzedniej edycji konkursu GrandFront debiutancka okładka Czasu na Wnętrze ze stycznia 2010 roku zwyciężyła w swojej kategorii.

GrandFront to najbardziej prestiżowe polskie wyróżnienie dla twórców grafiki prasowej. Nagroda sygnuje najlepsze pomysły związane z redagowaniem graficznym prasy, jednocześnie pokazując poziom wykorzystywanych w Polsce rozwiązań edytorskich.

Do tegorocznej edycji zgłoszono 472 prace, które rywalizowały o nagrody w 13 kategoriach (ich zwycięzcy otrzymują nagrody ArtFront). Najwięcej prac wpłynęło w kategorii pism branżowych (99 okładek), hobbystycznych (85 zgłoszeń) oraz czasopism i gazet lokalnych (50 stron tytułowych).

Laureatów wyłoniło trzydziestoosobowe jury, w którym zasiadają uznani twórcy grafiki prasowej - dyrektorzy artystyczni, wykładowcy uczelni plastycznych, fotograficy oraz wydawcy. Przy ocenie zgłoszonych prac jury kierowało się spójnością przekazu wizualnego i merytorycznego, poziomem realizacji graficznej oraz zgodnością stylistyczną z charakterem tytułu.

Laureaci nagród głównych oraz zwycięzcy w poszczególnych kategoriach nagrodzeni zostali statuetkami zaprojektowanymi przez rzeźbiarkę Hannę Jelonek z warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Konkurs patronatem objął Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdan Zdrojewski. Partnerem strategicznym Konkursu był Ruch SA.

Pozostałe

Logowanie

Działamy w segmentach rynku

Portfolio 2017

Czym możemy służyć

  • Reklama i promocja
    w specjalistycznych magazynach
  • Prezentacja
    w katalogu branżowym
  • Reklama i promocja
    w serwisach online
  • Wysyłka mailingowa
    do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.
Copyright © AVT 2020
Współpraca w zakresie SEO: Pozycjonowanie Poznań