Zobacz wszystkie

Aktualności

Rebranding miesięcznika Młody Technik

Młody Technik czwartek, 23 sierpnia 2012
Rebranding miesięcznika Młody Technik

Miesięcznik Młody Technik od wrześniowego wydania, które ukaże się 23 sierpnia br., będzie mieć zmienioną okładkę, layout, poszerzoną tematykę artykułów i podwójny tytuł – stary Młody Technik i nowy m.technik, który można odczytywać jako skrót od Młodego Technika skojarzonego z rozwijającą się gwałtownie cywilizacją mobilną. Oba tytuły będą używane równolegle, przy czym podstawowy jest nadal tytuł Młody Technik.

Gruntownie odnowiono profil tematyczny Młodego Technika. Skierowano uwagę na najnowsze technologie, w szczególności technologie mobilne. Nowa szata graficzna oraz większy zakres tematyki związanej z najnowszymi technologiami ma znacząco powiększyć grupę docelową. W odświeżonym Młodym Techniku prezentowanych będzie również więcej zdjęć i infografik.

Młody Technik to legenda polskiego rynku wydawniczego. Nawet Ci, którzy nie interesują się naukami ścisłymi wiedzą o jego istnieniu. Niełatwo jest zmierzyć się ze zmianami w tytule wydawanym od 80 lat, jednak to właśnie popularność,  jaką nieustannie cieszy się MT oraz fakt, że pismo przez wszystkie lata podążało z duchem czasu, obligowały nas do dokonania kompleksowych zmian– mówi Wojciech Marciniak, Product Manager wydawnictwa AVT.

Na nowe otwarcie całkowicie odmienionego Młodego Technika wydawnictwo oferuje czytelnikom darmową prenumeratę dwóch kolejnych wydań miesięcznika.

Miesięcznik Młody Technik ukazuje się od 1932 roku. Skierowany jest do szerokich rzesz odbiorców. Każdy, kto interesuje się współczesną techniką i kierunkami jej rozwoju znajdzie w Młodym Techniku coś dla siebie. Tytuł prezentuje rubryki edukacyjne, jak również rubryki rozwijające dodatkowe zainteresowania, tj. Jak to działa, Hobby, Historia odkryć i wynalazków.

Młody Technik jest pismem o największej prenumeracie szkolnej – trafia do bibliotek ponad 8.500 szkół w ramach prenumeraty wspieranej przez Ministerstwo Edukacji i Szkolnictwa Wyższego.

Pozostałe

Działamy w segmentach rynku

Portfolio 2017

Czym możemy służyć

  • Reklama i promocja
    w specjalistycznych magazynach
  • Prezentacja
    w katalogu branżowym
  • Reklama i promocja
    w serwisach online
  • Wysyłka mailingowa
    do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.
Copyright © AVT 2020
Współpraca w zakresie SEO: Pozycjonowanie Poznań