Custom Publishing
Custom Publishing
Szukasz profesjonalnych copywriterów? Skorzystaj z naszego custom publishingu
O tym, że content marketing jest bardzo ważnym narzędziem reklamowym, wie obecnie chyba każdy. Coraz więcej mówi się o tym, jak ważne są rozmaite treści reklamowe w formie video, graficznej czy tekstowej. Wśród działań ściśle powiązanych z content marketingiem warto wymienić między innymi custom publishing – pojęcie znane od lat, które znowu wraca do łask specjalistów od marketingu. Na czym polega custom publishing i kto powinien z niego skorzystać? Jakie są jego formy i jakie korzyści może on przynieść reklamodawcy?
Czym jest custom publishing oraz kto i kiedy powinien z niego skorzystać?
Custom publishing przeżywał swój rozkwit niecałą dekadę temu. Każda duża marka chciała inwestować w przygotowywane na zlecenie wydawnictwa dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji przedsiębiorstwa. Potem stopniowo to narzędzie marketingowe zaczęło tracić na znaczeniu. Przez kilka ostatnich lat było wykorzystywane sporadycznie i głównie na potrzeby wewnętrzne dużych korporacji oraz globalnych marek. Obecnie jednak custom publishing znowu wraca do łask. Firmy z różnych branż szukają ciekawych rozwiązań, które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji, a przygotowywane na zamówienie wydawnictwa w różnych formach są do tego wręcz idealne.
Jeszcze kilka lat temu custom publishing kojarzył się głównie z wydawanymi cyklicznie firmowymi gazetami. Przeważnie zbierały one informacje dotyczące działalności firmy, a także merytoryczne artykuły na branżowe tematy pisane przez firmowych specjalistów lub zewnętrznych fachowców. Obecnie możliwości są o wiele szersze. Za custom publishing można uznać rozbudowaną formę newslettera wysyłaną na początku każdego miesiąca lub po zakończeniu kwartału, który zawiera informacje na temat tego, co obecnie dzieje się w firmie, jakie inwestycje są aktualnie planowane oraz jak rozwinęła się oferta. Custom publishing to także cykliczne raporty oraz wydawane w formie elektronicznej sprawozdania i podsumowania oraz magazyny firmowe.
Współcześnie custom publishing to duże wyzwanie. Aby działania w jego zakresie były skuteczne, dużą wagę należy przyłożyć do jakości zamieszczanych w wydawnictwie treści. Muszą być one merytoryczne oraz ciekawe, a także przyjazne w odbiorze pod względem wizualnym. Ponadto warto postawić na nowoczesne formaty, takie jak czasopisma i magazyny elektroniczne, newslettery, raporty w formacie PDF czy filmy promocyjne. To o wiele wygodniejsza forma niż na przykład klasyczne biuletyny informacyjne czy magazyny w wersji papierowej.
Zaufaj specjalistom z doświadczeniem i zacznij współpracę z wydawnictwem AVT!
Zarówno Twoi klienci, jak i pracownicy zasługują na profesjonalnie przygotowane wydawnictwo na zamówienie, które dostarczy im określonych informacji na temat firmy. Dlatego nie ma znaczenia, czy chcesz wykorzystywać custom publishing na potrzeby marketingu wewnętrznego, czy zewnętrznego – zawsze warto postawić na najwyższą jakość i profesjonalnie stworzone, ciekawe treści. Aby uniknąć wpadek i nie generować dodatkowych kosztów wewnątrz firmy, dobrze jest skorzystać z zewnętrznych usług profesjonalistów w tej dziedzinie. Wydawnictwo AVT w swojej szerokiej ofercie reklamowej proponuje również możliwość przygotowywania wydawnictwa firmowego w dowolnej formie na zamówienie.
Dzięki temu, że posiadamy szeroką bazę czytelników, możemy zaoferować rozesłanie tematycznego newslettera do użytkowników zainteresowanych konkretną branżą. Oferujemy stworzenie ciekawych artykułów przez wyspecjalizowanych copywriterów z doświadczeniem i ogromną wiedzą merytoryczną. Dzięki temu działania z zakresu custom publishing dla Twojej firmy będą na najwyższym poziomie i wzbudzą zainteresowanie odbiorców.