Zamawiaj bieżące
i archiwalne wydania na:
UlubionyKiosk.pl
Portfolio

Budownictwo i wnętrza

Czas na Wnętrze
Magazyn Strona www

Czas na Wnętrze

Od inspiracji do realizacji

Profil redakcyjny

Czas na Wnętrze wyróżnia się w segmencie pism wnętrzarskich unikalną koncepcją połączenia wydania papierowego z e-dodatkiem (zamieszczanym co miesiąc na www.czasnawnetrze.pl) rozszerzającym publikowane reportaże o dodatkowe zdjęcia, filmy, spacery panoramiczne. E-dodatek zawiera także oferty rynkowe produktów zgodnych stylistycznie z wnętrzami prezentowanymi w reportażach. Podane też są informacje gdzie i za ile można te przedmioty kupić. W ten sposób realizowana jest dosłownie misja wskazywana przez tytułowe motto Od inspiracji do realizacji. W reportażach pokazywane są wnętrza w różnych stylach, urządzone z estetycznym smakiem choć niekoniecznie drogo i z przepychem. W spójnej koncepcji pisma ważne znaczenie mają też inne działy, poświęcone tematyce design, sztuki, a także promujące określone produkty rynkowe w rubrykach Dossier, Dekor, Poradnik Kupującego czy Zakupowe pokusy.
Przejrzyj bieżące wydanie na stronie www.UlubionyKiosk.pl

.

Specyfikacja


Data publikacji: 2009
Nakład: 40.000 egz.
Periodyczność: miesięcznik (10 wydań w roku)
Objętość: ponad 200 stron
Format: 230×285 mm
Cena wyd. papierowego: 12,90 zł
Cena e-wydania: 7,80 zł

.

Czytelnicy


Płeć Wiek Wykształcenie
Mężczyźni: 8% 25 do 45 lat: 68% Wyższe: 80%
Kobiety: 92% <25 lat: 8% Średnie: 17%
>45 lat: 24% Podstawowe: 3%

- osoby wykańczające własny dom lub mieszkanie (inwestorzy indywidualni), samodzielnie decydujące o wielu sprawach,
- osoby modernizujące swoje mieszkanie lub dom,
- projektanci wnętz lub wykonawcy zainteresowani informacjami o nowych trendach i stylach.

.

Dystrybucja wydań


Wydania papierowe E-wydania (PDF) Wydania mobilne (iOS, Android)
Rozpowszechnianie: Rozpowszechnianie: Rozpowszechnianie:
25.150 egz.
19.880 egz.
16.843 pobrań aplikacji (na 03.08.2015.)

Sumaryczna liczba czytelników wszystkich wydań: 83.339

Uwaga. Uwzględnia się dwa parametry statystyczne:
- jeden egzemplarz papierowy ma 2,3 czytelnika,
- wydania mobilne pobiera co trzeci posiadacz aplikacji

.

Ekspansja wielokanałowa


Strona: czasnawnetrze.pl
UU: 200.000
PV: 500.000
Newsletter
Subskrybentów: 16.000
Facebook: FB.com/MagazynCzasNaWnetrze
Polubień: 100.910

.

Kontakt, Cennik, Mediakit


Iwona Fijewska
Szef Działu Marketingu i Reklamy 
22 257 84 93
iwona.fijewska@avt.pl
Małgorzata Cichecka
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
22 257 84 44
malgorzata.cichecka@avt.pl
Dorota Chrząszcz
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 
22 257 84 82
dorota.chrzaszcz@avt.pl
Iza Konikowska
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
22 257 84 75
iza.konikowska@avt.pl
Katarzyna Minda
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 
22 257 84 47
katarzyna.minda@avt.pl

Aktualności

Czas na Wnętrze - wyjątkowe wydanie na Święta i Nowy Rok z prezentem dla Prenumeratorów!

Czas na Wnętrze - wyjątkowe wydanie na Święta i Nowy Rok z prezentem dla Prenumeratorów!

Czas na Wnętrze poniedziałek, 16 grudnia 2019
  Czas na Wnętrze, wiodący polski magazyn wnętrzarski, przygotował na Święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok niezwykłe wydanie liczące aż 236 stron! Czytaj więcej
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.