Czas na Wnętrze wyróżnia się w segmencie pism wnętrzarskich unikalną koncepcją połączenia wydania papierowego z e-dodatkiem (zamieszczanym co miesiąc na www.czasnawnetrze.pl) rozszerzającym publikowane reportaże o dodatkowe zdjęcia, filmy, spacery panoramiczne. E-dodatek zawiera także oferty rynkowe produktów zgodnych stylistycznie z wnętrzami prezentowanymi w reportażach. Podane też są informacje gdzie i za ile można te przedmioty kupić. W ten sposób realizowana jest dosłownie misja wskazywana przez tytułowe motto Od inspiracji do realizacji. W reportażach pokazywane są wnętrza w różnych stylach, urządzone z estetycznym smakiem choć niekoniecznie drogo i z przepychem. W spójnej koncepcji pisma ważne znaczenie mają też inne działy, poświęcone tematyce design, sztuki, a także promujące określone produkty rynkowe w rubrykach Dossier, Dekor, Poradnik Kupującego czy Zakupowe pokusy.
Przejrzyj bieżące wydanie na stronie www.UlubionyKiosk.pl
.
Specyfikacja
Data publikacji: | 2009 | ![]() |
Nakład: | 40.000 egz. | |
Periodyczność: | miesięcznik (10 wydań w roku) | |
Objętość: | ponad 200 stron | |
Format: | 230×285 mm | |
Cena wyd. papierowego: | 14,90 zł | |
Cena e-wydania: | 11,90 zł |
.
Czytelnicy
Płeć | Wiek | Wykształcenie |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
- osoby wykańczające własny dom lub mieszkanie (inwestorzy indywidualni), samodzielnie decydujące o wielu sprawach, |
.
Dystrybucja wydań
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
Wydania papierowe | E-wydania (PDF) | Wydania mobilne (iOS, Android) | |||
Rozpowszechnianie: | Rozpowszechnianie: | Rozpowszechnianie: | |||
25.150 egz. |
19.880 egz. |
16.843 pobrań aplikacji (na 03.08.2015.) |
Sumaryczna liczba czytelników wszystkich wydań: 83.339
Uwaga. Uwzględnia się dwa parametry statystyczne:
- jeden egzemplarz papierowy ma 2,3 czytelnika,
- wydania mobilne pobiera co trzeci posiadacz aplikacji
.
Ekspansja wielokanałowa
![]() |
Strona: czasnawnetrze.pl UU: 200.000 PV: 500.000 |
Newsletter Subskrybentów: 16.000 |
|
Facebook: FB.com/MagazynCzasNaWnetrze Polubień: 100.910 |
.
Kontakt, Cennik, Mediakit
Iwona Fijewska Szef Działu Marketingu i Reklamy 22 257 84 93 iwona.fijewska@avt.pl |
Małgorzata Cichecka Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 22 257 84 44 malgorzata.cichecka@avt.pl |
![]() |
Dorota Chrząszcz Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 22 257 84 82 dorota.chrzaszcz@avt.pl |
Iza Konikowska Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 22 257 84 75 iza.konikowska@avt.pl |
![]() |
Katarzyna Minda Specjalista ds. Marketingu i Reklamy 22 257 84 47 katarzyna.minda@avt.pl |
![]() |