stdClass Object
(
    [item] => Array
        (
        )

    [items] => Array
        (
            [0] => stdClass Object
                (
                    [id] => 34
                    [name] => Podtytuł
                    [alias] => podtytul
                    [value] => Portali internetowych
                )

            [1] => stdClass Object
                (
                    [id] => 33
                    [name] => Liczba
                    [alias] => liczba
                    [value] => 40
                )

        )

)

Online

Nośniki
Portali internetowych
2018-06-14

ONLINE

Wydawnictwo AVT przywiązuje ogromną wagę do tworzenia i rozwoju serwisów internetowych. Nasze portfolio liczy łącznie aż 40 serwisów, dzięki którym docieramy do około czterech milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.

Portale specjalistyczne AVT są popularne w ściśle określonych grupach docelowych użytkowników dlatego cieszą się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. W związku z dynamicznym rozwojem rynku* oraz stałym rozrostem portfolio AVT wpływy z tytułu reklam w serwisach internetowych rosną co rok o kilkanaście procent.

*“W roku 2017 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 4 mld zł, o 337 mln zł więcej niż rok wcześniej. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 9%. Największy udział we wzroście osiągnęło wideo online oraz reklama w social media” - IAB/PwC AdEx 2017'FY.

Według badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia w maju-czerwcu 2018 roku na próbie polskich internautów w wieku od 15 do 65 roku życia portale specjalistyczne stanowią dla nich najbardziej wiarygodne źródła wiedzy o produktach i usługach. To właśnie te portale, które stanowią główną część portfolio Wydawnictwa AVT, dominują jako najbardziej wiarygodne w każdej grupie wiekowej co marketerzy coraz częściej uwzględniają przy planowaniu mediów, dla których wiarygodność i zasięg jest podstawowym czynnikiem wyboru.

Nasza długofalowa strategia działania w obszarze digital opiera się na najlepszych praktykach rynkowych. Jesteśmy członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, a nasi managerowie mają możliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki uczestnictwie w programie standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ.

Nasze główne cele to:

  • stała komunikacja i budowanie relacji z czytelnikami poprzez wsłuchanie się w ich potrzeby
  • multiplikowanie platform i kanałów w celu osiągania jak najlepszych wyników zasięgowych
  • rozwój istniejących serwisów i poszukiwanie nowych możliwości dotarcia do czytelników