stdClass Object
(
    [item] => Array
        (
            [0] => stdClass Object
                (
                    [id] => 42
                    [name] => Opis dodatkowy
                    [alias] => opis-dodatkowy
                    [value] => Pokaż swoje produkty w tematycznych artykułach eksperckich
                )

        )

    [items] => Array
        (
        )

)

Artykuły eksperckie

Moduły
2022-01-14
Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Pokaż swoje produkty w tematycznych artykułach eksperckich

Reklama online jest niezwykle istotnym elementem skutecznej kampanii marketingowej. Wykorzystując odpowiednio dopasowane narzędzia, można skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, co przełoży się na większy ruch na stronie www oraz przyczyni do wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów i usług. Jednym ze sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów ze swoją ofertą jest umieszczanie reklam w tematycznych artykułach eksperckich. Na czym polega ta forma reklamy i jak z niej korzystać, aby przyniosła oczekiwane skutki? Podpowiadamy!

Na czym polega reklamowanie produktów w artykułach eksperckich?

Współcześnie dostępny jest bardzo szeroki wybór różnych form reklamy. Można przebierać między formatami, miejscami dystrybucji materiałów reklamowych oraz tworzyć kampanie dopasowane do konkretnych grup odbiorców. Możliwości jest naprawdę wiele, co umożliwia maksymalne dopasowanie formy i sposobu promocji online oraz offline do potrzeb przedsiębiorstwa. Jest to nie tylko wygodne, ale przede wszystkim sprawia, że kampanie reklamowe mogą być o wiele skuteczniejsze, przynosząc oczekiwane zyski w określonym czasie. Ponadto dopracowana i przemyślana pod względem formy i miejsca publikacji reklama to także korzyść dla odbiorcy, który otrzymuje jasny komunikat odpowiadający jego aktualnym potrzebom.

Ogromną popularnością cieszy się obecnie reklama internetowa. Ważne jest pozycjonowanie stron internetowych, kampanie Google Ads, a także remarketing, wszelkiego rodzaju bannery oraz reklamy typu pop-up. Coraz większą popularnością cieszą się także rozmaite artykuły sponsorowane. Mogą mieć one różne formy, a sposób reklamowania w nich produktów może być mniej lub bardziej dosłowny. W eksperckich artykułach najczęściej umieszcza się nienachalną informację o produkcie, która ma być tylko dodatkiem do całości. Pierwsze wrażenie czytelnika ma być takie, że artykuł nie jest reklamą, a źródłem merytorycznej wiedzy specjalistycznej. Bardzo ważna jest w tym przypadku jakość – treść artykułu powinna być interesująca i dostarczać wartościowych i rzetelnych informacji z konkretnej dziedziny.

Kolejną metodą wykorzystania artykułów eksperckich do reklamy swoich produktów jest umieszczanie przy tekście spersonalizowanego banneru z produktami i linkami do sklepu. Miejsce zamieszczenia tego typu grafiki zależne jest od tego, jaki układ ma strona, na której opublikowany będzie tekst. Reklama może znajdować się z boku lub między poszczególnymi akapitami. Im lepiej będzie ona wpasowana w tekst, tym więcej korzyści dla reklamodawcy. W tej kwestii warto przykładać dużą wagę do szczegółów.

Trafnie dobrane portale i profesjonalne artykuły cieszące się uznaniem u specjalistów

Chcąc reklamować produkty w artykułach eksperckich, należy mieć na uwadze konieczność dopasowania miejsca publikacji oraz tematyki artykułu do swojej oferty. Aby to przedsięwzięcie przyniosło oczekiwane efekty, nie można reklamować produktów byle gdzie. W takiej sytuacji odbiorca nie otrzyma tego, co aktualnie go interesuje i najprawdopodobniej nie zapozna się nawet z treścią reklamy ani nie kliknie linku umieszczonego w tekście lub obok niego. Dlatego też należy podejść do tej kwestii z rozsądkiem i reklamować swoje produkty lub usługi w artykułach tematycznych.

Jeśli firma ma w ofercie sprzęt lub materiały budowlane, to powinna reklamować swoje produkty w artykułach eksperckich dotyczących poszczególnych etapów budowy domu, wyboru konkretnych materiałów i narzędzi czy innych, tematycznych tekstach związanych z branżą. Umieszczenie reklamy zaprawy murarskiej lub sprzętu do ubijania betonu przy artykułach na temat nowoczesnych metod nauczania czy sposobów leczenia wybranych schorzeń będzie zupełnie bezcelowe. Warto zadbać o ten aspekt i dopasowywać tematykę artykułu do reklamowanych produktów.

Nie tylko treść artykułu jest ważna. Duże znaczenie ma także miejsce jego publikacji. Im więcej czytelników, tym lepiej, ponieważ większa liczba osób będzie miała szansę zapoznać się z Twoją reklamą. Ponadto bardzo istotny jest wybór portali, które cieszą się uznaniem w danej branży. Im bardziej eksperckie i profesjonalne miejsce publikacji, tym większe prawdopodobieństwo, że Twoją ofertą zainteresują się specjaliści i hobbyści z danej dziedziny, którzy rzeczywiście są zainteresowani zakupem oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.

Skorzystaj z szerokiej oferty AVT

Wydawnictwo AVT to właściciel branżowych portali oraz magazynów tradycyjnych z różnych branż. Dostępne w naszym portfolio miejsca do publikacji cieszą się dużą popularnością. Są czytane przez specjalistów z branży medycznej, budowlanej, edukacyjnej, technologicznej, wnętrzarskiej i innych. Lata ciężkiej pracy nad dostarczaniem wysokiej jakości treści wypełnionych merytorycznymi i rzetelnymi informacjami sprawiły, że obecnie jesteśmy liderami w swoim fachu. Możemy pochwalić się ogromną liczbą subskrybentów.

Chcąc wykorzystać potencjał naszych branżowych portali internetowych, przygotowaliśmy dla reklamodawców szeroką ofertę marketingową. Wśród niej znaleźć można między innymi propozycję reklamowania produktów i usług w artykułach eksperckich. Oferujemy różne formy reklamy, które można ze sobą łączyć i dopasowywać do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki temu, że nasza oferta jest niezwykle szeroka i dopracowana, każdy znajdzie u nas idealną opcję, która przyniesie oczekiwane efekty. Reklama na portalach wydawnictwa AVT to gwarancja dotarcia do potencjalnych klientów realnie zainteresowanych usługami lub produktami, które oferujesz.