stdClass Object
(
    [item] => Array
        (
        )

    [items] => Array
        (
        )

)

Email marketing

Produkty
2018-06-07
Email marketing

Email marketing

ONLINE

Email marketing to jedna z najpopularniejszych form reklamy w sieci bazująca na wysyłce wiadomość prosto do skrzynek mailowych (bądź coraz częściej skrzynek w profilach serwisów społecznościowych) odbiorców. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak: tworzenie, rozbudowa i zarządzanie bazami adresów email, przygotowywanie treści oraz kreacji wiadomości, ich wysyłkę, obsługę informacji zwrotnych oraz analizę statystyk.

Za największe plusy takiej formy reklamy uważa się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy oraz finalnie sprzedaż. Email marketing wykorzystujemy przede wszystkim w regularnych wysyłkach newsletterów, działaniach PR-owych oraz wysyłce informacji o promocjach i ofertach specjalnych.

Najważniejsze wskaźniki skuteczności Email marketingu to OR (open rate) - wskazuje procent użytkowników, którzy otworzyli wiadomość oraz CTR (click-through rate) - określa "klikalność" wiadomości tj. procent użytkowników, którzy otworzyli wiadomość oraz kliknęli w jej zawartość. Reklama typu e-mailing przeprowadzana jest na zasadzie opt-in tzn. tylko wtedy, kiedy odbiorca wyraził zgodę na odbiór wiadomości z przekazem marketingowym.